kampen mot anorexin

Okay då.

Då flyttar vi tillbaka.

 

Blogg.se, here I am. Again.

Kommentarer till: "Okay då." (10)

  1. Vart tog du vägen ? Vad är din nya adress? på blogg.se måste man skriva lösen för att se. Och här har du inte upptaderat, har ja missat något? haha confused.. Undrar om ja går in på fel blogg för här har du ju inte upptaderat på ett tag. Länka kram

  2. skulle vilja veta lösenordet till sidan så jag kan fortsätta 😦

  3. Hej min email funkar ej skulle vara super om du kunde komentera tillbaka med dit lösen till din blogg du använder kram:-)

  4. Hej,
    Såg att du låst din blogg, skulle verkligen vilja fortsätta följa dig.
    Maila mig gärna om du inte tycker att det är för privata saker du skriver.

    Hoppas du mår bra.

  5. Har inte haft dator eller fungerande internet på ett tag men nu har jag äntligen det men när jag skulle gå in på din blogg såg jag till min förskräckelse att man behöver lösenord. Vore jättesnällt om jag fick det så att jag kan fortsätta läsa! Kramar

  6. Även jag skulle jättegärna vilja ha lösenordet, saknar din blogg!

  7. Även jag skulle jättegärna vilja ha lösenordet, saknar din blogg! Om den fortfarande är kvar?

  8. Jag vill också fortsätta läsa din blogg!

  9. Samma här! Mejla gärna uppgifterna….

  10. SAMMA HÄR! Din blogg har verkligen hjälpt mig mot att tillfriskna och jag saknar den. Snälla maila oavsett om din blogg fortfarande finns eller ej. Så jag slipper undra! Tack på förhand. Kram

Kommentera

Etikettmoln

