kampen mot anorexin

Blogg.se?

Vilken sajt tyckte ni bäst om? Denna eller blogg.se?

Kommentarer till: "Blogg.se?" (23)

  1. Blogg.se! Det var på något sätt mysigare att läsa där, speciellt med den designen du hade där. Föresten, vill bara säga att jag tror på dig. Du har viljan inom dig. (I just know it!)

    Du kan klara det! Paris du är bättre än många, smart och långt ifrån trångsynt. Du har upplevt saker som har gett dig en enorm inre styrka. Men mest av allt: Du är så mycket bättre än vad du tror. Hur jag vet? Jo för jag har följt din blogg i flera år och flera gånger har jag sett en sida av dig som jag tror du glömmer bort att du har. Dina starka, självständiga och vackra sida. Hoppas du själv kan se allt det någon dag.

    Love / Nossie

  2. Blogg.se!🙂

  3. blogg.se! Helt klart.

  4. blogg.se

    Mysigare färger där🙂

  5. gillar wordpress bättre egentligen, men din design var snyggare på blogg.se. Det som är bra med wordpress är att man kan ”tråda” svaren på kommentarer.

  6. Blogg.se helt klart!

  7. blogg.se!

  8. Jag föredrar faktiskt wordpress🙂

    /Lilly

  9. blogg.se

    Berätta om var du är nu och vad du gör, hur är det? Du är i USA nu väl?

  10. Blogg.se, helt klart!
    Saknar hela din blogg över huvud taget. Älskade att sitta och läsa dina nya inlägg noggrant, du är så smart. Kram på dig!

  11. Som de flesta andra också sa, så säger jag också blogg.se!
    Ha det bra!🙂

  12. blogg.se! absolut.

  13. Blogg.se🙂

  14. Jag gillar wordpress för det är så mycket snabbare i mobilen men jag gillar blogg.se för designen är finare där… Och blogg.se känns mer ”myanalife” på nått sätt…

  15. blogg.se helt klart!!!

  16. Blogg.se🙂

  17. blogg.se🙂
    här är det inte lika personligt!

  18. Den här, sjukt mycket bättre, blogg.se suger aphårt!

  19. Blogg.se helt klart!!!

    (Vill du läsa min blogg så skicka ett mail! Du har ju läst den innan =) )

    • Ja og jeg savner den🙂 Håber at du er ved godt mod, hepper på dig i alle henseender! Knus

Kommentera

Etikettmoln

