kampen mot anorexin

Kommentarer till: "Paris Hilton, Anna P, Paris" (14)

  1. who the hell is anna p?😮
    eller så ska du och någon som heter anna p till paris på din resa?

    eller så är jag ute och cyklar! haha

  2. Paris Hilton och inte du, eller?

    /Lilly

  3. Tror du att du någonsin kommer säga vem du egentligen är? Ge ut namn och information alltså..?

  4. Kan du inte börja kalla dig för ”Leffe” också? Eller typ Uffe/Kalle/Bosse/Thord… Skulle vara sjukt kul om någon på allvar trodde att du hette det (också) 😉

  5. My Ana Life: Vi vill varna för att någon sprider din identitet! Vi fick en kommentar till vår blogg där någon påstod att du är en viss person och skickade facebook-länk och namn bland annat.

    Kram på dig!

    /Lilly

  6. Det var så lite så🙂

    Propavan är värdelöst😦

  7. någon anonym kommenterade på min bligg med en facebook länk plus en länk till en blogg som två tjejer skriver och säger att det är du.

    Vill bara säga till den människan, eftersom den tydligen läser vem som kommenterar att det är sjukt dålig stil att inte respektera någons vilja att vara anonym. gillar du bloggen följ den och har du tagit reda på vem som skriver kul för dig, men sjukt lågt att sprida det till alla och gilar du inte bloggen palla att du då ens lägger ner tid.

    Buuuu på anonym!

  8. kan jag bara få fråga dej en sak?
    jag får ofta ångest av att jag äter, jag äter ca 1-2 gånger om dagen och jag tycker ändå att det är alldeles för mycket, men jag vet inte varför. längsta tiden jag inte ätit på är typ 40 timmar, men det som är konstigt är att jag inte tycker det är länge alls, snarare tvärt om, och det skrämmer mej..jag tycker själv att jag inte har en ätstörning, men ändå vet jag att jag vill bli smalare, se benen, och vill ha ett bmi på 15, och det är inte normalt, fast jag tycker inte det är fel, på något konstigt sätt…. humm… jag tycker att jag inte har en ätstörning för jag äter i perioder och jag tränar inte, gör inget åt ångesten.
    Har jag en.. ätstörning..?

    btw, din blogg är bäst!❤

  9. Jag behöver komma i kontakt med dig, otroligt viktigt. Maila mig!

  10. Hej tjejen, hur är det?
    Jag går sista året på ett mediegymnasieum i Helsingborg.
    Jag håller på med mitt projektarbete i skolan som handlar om anorexi och andra ätstörningar… Skulle du vilja ställa upp på några frågor? Du kan självklart vara anonym.

    Tack så hjärtligt!

Kommentera

Etikettmoln

