kampen mot anorexin

Var inte oroliga

 

Jag är på väg till min resa och har fullt upp. Jag lovar att blogga mera.

Just nu mår jag inte så bra, men det är för att jag slutat med min medicin (igen). Tittade på The Notebook igår klockan fyra på natten när jag inte kunde sova… jag tror mamma vaknade av mitt snorande inne på toaletten! Jag har inte gråtit så mycket på länge, var så skönt att släppa på spänningar!

Kommentarer till: "Var inte oroliga" (9)

  1. du är jättefin.

  2. kämpa på, blogga när du känner att du orkar, vi vänta på dej. känn ingen press, jag läser för att jag ser upp till dej, inte för att du är bäst på att uppdatera, utan för att du kämpar.
    du klarar de, gråt ut när det behövs, lycka till med det att du slutat med medicinen.jag tror på dej.

    kramar.

  3. Vilken medicin är det du åt?

    /Lilly

  4. Ta din tid, som anonym skrev vi väntar på dig. >Du är så stark och ärlig. Jag orkar att kämpa när jag läser din blogg oavsett om du inte uppdaterar hela tiden

  5. Hoppas det går bra för dig utan medicinen. Vi håller tummarna för dig🙂

  6. Jag bara hittade din blogg med rena träffen, ja vet inte hur med iaf.. En gång i mit liv hade ja de svårt jävligt svårt fick ångestatacker varge minut, kunde gråta och sitta och titta upp i tacket i en hel natt de är inte roligt, eller prata med någon… Även om det är svårt att tro på sig själv i bland så gör de om inte jag hade trot på mig själv hade inte ja skrivgt denna kommentar för jag hade inte funnits då då hade ja bara varit game over fore ever …

Kommentera

Etikettmoln

