kampen mot anorexin

Vuxenbloggar

 

Hörni, jag behöver tips på ”vuxenbloggar”.

Jag är lite för gammal för att sitta och läsa om bloggbråk hit och dit, jag vill läsa bloggar med innehåll.

 

TIPSA!

Kommentarer till: "Vuxenbloggar" (48)

  1. sant, letar oxå efter lite vuxnare bloggar. man blir så trött på alla dessa bloggtjafs som hela tiden ska upprepa sig. en och samma visa varje gång

  2. min är väldigt vuxen och mogennnnhhrrrm mmHOST oj fick visst något i halsen..

  3. spiderchick.nu och Knivlisa.se skrivs i alla fall av vuxna tjejer. Två humorbloggar.🙂

  4. EGOINAS ?🙂 fast antar att du redan läser den ..

  5. Jag är ingen bloggbråkande blond fjortis som ah… Är som alla fjortisbloggare, haha! Min blogg är enligt mig lärvärd iallafall, varierande innehåll och nog finns det massa texter som (enligt mig) är underhållande att läsa!

    Aldrig gjort liknande ”reklam” för min blorre förut som jag nu gjorde, fy fan för mig! Kändes smutsigt haha. Nejdå, men min blogg kan du hur som haver läsa.

  6. http://rodeo.net/niotillfem/

    Väldigt simpel och fin blogg. Det var ett särskilt inlägg som hon hade skrivit om sin killkomps där jag blev jätterörd.

  7. sjusexfem.blogg.se är jättebra, menar jag helt opartiskt.

  8. Minns att du fyllde år i december, men jag minns inte om du skrivit ut vilken dag det var, så jag tänkte önska dig grattis på födelsedagen. Grattis ”Paris”!🙂

  9. http://agnesleblanc.myshowroom.se

    Min kompis blogg, hon är hårmodell. Skriver på engelska också, hon är från Kanada🙂 nice blog iaf!

  10. Min blogg handlar om sådant som varje människa bör tänka på för att göra livet lite gladare.

  11. carolinelundh.se har grym känsla för mode och hon är väldigt charmig! kram

  12. Min blogg har handling, men är jag vuxen? När är man det? Men om du gillar make-up och skönhet samt lite mode så borde du titta in iaf!

  13. jag vill inte bli frisk… har ätstörningar, haft det i kanske 3 år, allvarligare detta året men nu insprieras jag inte längre av smala modeller, och har tillåtit mig äta gott och njuta nu på julen. känner att jag håller på att bli frisk. men jag vill inte bli det, är så rädd. va ska jag göra😦😦

  14. Hej, jag har precis hittat din blogg och jag tycker den är väldigt bra.

    Dét du skriver om känner jag igen mig på. När jag var runt 12 så började jag svälta mig. Och ibland kunde jag hålla det och ibland kunde jag inte. Jag hade det såhär tills jag var 16 ungeäfr. Jag minns en gång när jag var 16 så hade jag gått ner 7 kg på en vecka för jag hade förstört min magsäck helt plus att jag har en hel del blodproblem. Nu är jag 17 år och är 1.70 cm lång, väger 57 kg. Och min allra största önskan är faktiskt att jag går upp 10 kg ungefär, men det kommer aldrig att hända eftersom jag har förstört min magsäck helt. Så nu har min ätstörning gått från att vilja gå ner i vikt till att vilja gå upp i vikt. Jag tänker på min kropp 24/7, jag känner på mina höfter och lår om det i alla fall kommit en liten gnutta fett. Det är så sjukt att man alltid vill ha mer och mer, och att man aldrig blir nöjd..

    Keep up with the good work-
    Hugs

  15. Hoppas allt är bra med dig..Du har inte skrivit ett inlägg på ett tag nu..(fan vad jag låter som en stalker nu..)
    Så..hoppas allt är bra med med och att du mår bra. (:
    Du är verkligen underbar, och har en så fin personlighet..
    Skojar inte, men om jag var en kille skulle jag fria på direkten.

    Puss på dig !❤

  16. Har du någon gång Haft sex med en tjej, varit kär i en tjej, hånglat med en tjej? Ja du förstår. Haha konstig fråga kanske men undrar bara.. Kram och god jul🙂

  17. emil.blogg.se är den absolut bästa och roligaste bloggen som finns!

  18. för ett tag sedan kom jag ur mina ätstörningar, bröt vardagsmönstret och flyttade till nya zeeland. hoppas du vill läsa. kramar🙂

  19. Skulle jag kunna få typ fråga dig lita ang anorexi? Skulle verkligen behöva prata med någon… Du kan ju mejla mig eller nå om du vill

  20. Lever du, Paris?😮

  21. Blir det någon uppdatering snart? Sori, men jag tycker så mycket om din blogg bara x)

  22. i like this one

    http://erikafilmberg.blogspot.com

    just nice inspiration🙂

  23. micahs.se är ingen vuxen blogg men en med innehåll….
    Anaginas.se är en bra humor-blogg…

  24. självklart tar man ju tillfället att göra reklam för sin egna lilla blogg ;P vettefan om jag vill kalla den mogen, men jag själv tycker att den är väldigt charmig🙂

  25. Det är väldigt svårt att ge bra tips om du inte skriver mer specifikt om vilka sorters bloggar du vill läsa. Det finns ju så många typer av bloggar för vuxna människor.
    Din blogg är i alla fall en blogg vi kommer att fortsätta läsa😀 Du är så bra!

  26. Tycker om din blogg så himla mycket, du får göra nytt inlägg snart!🙂

  27. jag drömde om dig inatt av någon anledning. det var en spännande dröm och du var jättesnygg. vi blev bra vänner. du hade ett eget stånd, typ som ett matstånd eller så fast det var med din blogg av någon anledning. bra dröm.

  28. lite töntigt kanske, men är orolig för dig när du inte uppdaterar på såhär längre! trots att du säkert bara har bättre saker för dig.

  29. hur mår du?

  30. Vad händer ? Lever du kvinna !?❤

  31. Hej! Hoppas allt är bra med dig!🙂 Du har inte uppdaterat på ett tag så man börjar ju undra.. :S
    Men du får ha ett gott nytt år ikväll i alla fall! Hoppas du skriver något snart🙂
    Kram❤

  32. jag behöver mera inlägg ! <33333

  33. Jag skriver en helt vanlig blogg om mitt nästan vuxen liv.🙂 http://www.safholm.com Välkommen att ta en titt🙂
    Kram kram

  34. Min🙂 Bloggar från Budapest.
    Kram

  35. lifeiswhatyoumakeit. sa:

    http://loveletterpapercuts.blogg.se/

    http://jonesochgiftet.blogg.se/

    http://sockerskrin.blogaholic.se/

    http://benniys.webblogg.se/

    Kommer inte på fler nu, men letar också efter bloggare som faktiskt skriver någonting vettigt. Någonting unikt, intelligent o.s.v.

  36. Läs om min kollega Emelie och hennes dotter Elly, som har den obotliga hudsjukdomen Epidermolysis Bullosa Junktional.

    lillaellyskampmotjeb.blogspot.com

  37. Läs Kickis Kulisser! Hon går på Sveriges tuffaste civilingenjörsutbildning och är sjukt smart. Förutom intellektuella inlägg får hon även med mycket humor och mode.

    Jag älskar hennes blogg!

  38. smam.blogg.se är skitbra. hon är en jätteduktig illustratör. hon är lite seg på att uppdatera dock.

    du vet säkert redan vem anna hibbs är men jag hennes blogg är bra, mest för att hon skriver så underhållande.

  39. Hej! kanske kan tipsa om min blogg🙂 dock är jag ung men har redan eget företag och sen även en gnutta sjuk humor🙂 kram

  40. http://www.eskapia.blogspot.com, tror du kan finna denna blogg intressant!!

  41. livetsinsida.blogspot.com!
    Filosofisk, psykologisk, hopp, sorg, tankar!

Kommentera

Etikettmoln

