kampen mot anorexin

WTF?

Såg precis att folk publicerat en kommentar i mitt namn. LÅT BLI DET TACK.

 

Jag läser i princip inga bloggar, jag brukar läsa Kissies, och kolla igenom en del andra bara för bilderna. MEN JAG KOMMENTERAR ALDRIG. Så om ni läser en blogg och ser kommentarer från mig, kan ni snälla säga till om det till mig?

Kommentarer till: "WTF?" (2)

  1. Men Paris, hela världen kretsar inte kring dig. Det finns väl andra som heter/kallar sig för Paris. Tänk om Paris Hilton blev sur på dig för att du drev en blogg i hennes namn….

Kommentera

Etikettmoln

