kampen mot anorexin

Fan också.

 

Just som jag har bestämt mig för att gå ut och förberett allting så ser jag mig om efter min jacka. Bara för att upptäcka att katten ligger på den och stirrar utmanande på mig.

”Rör du så dör du,” ser det ut som hon vill väsa till mig.

 

Jaha. Då får jag väl vänta en stund till då.

Kommentarer till: "Fan också." (2)

  1. FIGHT for it!

  2. Tror du Bibeln är inspirerad av Gud? Det verkar som du tror på Gud, men vart står du liksom?

Kommentera

Etikettmoln

