kampen mot anorexin

 

Att utnyttja ett barn är en sak. Men FÖRÄLDRAR som utnyttjar sina barn sexuellt – finns det något värre?

 

Jag blir så förbannad. Hur… varför? Jag får inte ens fram ord. Hur kan man smyga in till sitt barn om natten medan mamman (och ibland även syskonen) sover? Förmodligen därför det finns självmordsbombare.

 

Aldrig mer att man kan klaga över sitt liv, när ens första trygghet, det som borde vara ens första säkerhet, blivit rubbad och förstörd och inte finns där. Man kan aldrig känna sig trygg, aldrig må bra.

VARFÖR skaffar folk barn om dom inte kan ta hand om dom?!

Kommentarer till: "Utnyttjande av barn – sex med barn" (8)

  1. Jag har bevittnat ett fall som nästan är snäppet värre. Där barnet utnyttjats av sin farfar, och pappan stod på barnets sida – ända tills farfar köpte ett hus åt pappan och hans fru.
    Att utnyttja ett barn är fruktansvärt, men du måste ändå vara jävligt störd för att göra det. Att sälja sitt eget barn för ett hus – hur dyrt det än är – då vet jag inte vad som pågår i huvudet. Det avlivas på tok för lite människor här i världen.

  2. Hej! Jag håller på med ett arbete om just anorexia och jag är intresserad av att veta -Hur samhället ser på en med sjukdomen. Och även bemötandet är ifrån människor i deras närhet? Det vore jättesnällt om du kunde svara på det, det är alltid intressant att få veta dessa frågor ifrån personer med egna erfarenheter.

    MVH /Ellinor

  3. Nu kommer jag inte kunna sova bara för att jag lästa inlägget. Trodde inte att du skulle beskriva det med sådana ord. hur som … aja godnatt.

  4. Vad får dig att tro att inte mamman kan antasta sig på sina barn? ”Hur kan man smyga in till sitt barn om natten medan mamman (och ibland även syskonen) sover?”

  5. Därför att det är jävla äckelidioter som – när dom får barn – upptäcker att det är fantastiska SAKER att utnyttja och trycka ner. Oskuldsfulla och försvarslösa barn.

    Jävla tragiskt med det där fallet om förskolläraren som utnyttjat typ 2åriga barn medan de låg i sov. Jag kan berätta detaljer på vad äcklet gjorde, men jag avstår.

    Det är hemskt. Och det är ännu mer hemskt att vuxna inte vill inse att det är så vanligt. Det är på grund av vuxnas naiva förnekelse som gör att detta pågår hela tiden.

  6. det värsta är att det är inte många som straffas för det. vet en som blev våldtagen av en i släkten i flera år när den personen var barn. mamman blev vittne till detta en gång och anmälde till polisen. släktingen som gjorde detta satt i förhör i 10 min då han/hon bara nekade. personen som blev utsatt satt i 45 min där frågor som ”var det skönt?” ställdes. dock sa polisen att det inte fanns några bevis på det som hänt. mamman räknades som att hon var för känslomässigt nära barnet och hon kunde lika gärna ljuga. idag går släktingen fri. inget mer hände.

Kommentera

Etikettmoln

