kampen mot anorexin

The date is set!

 

Jag åker snart. Åh, jag är så glad. Snart får jag komma iväg från allt här.

 

Jag har även funderingar på att skaffa mig ett jobb innan jag kommer iväg. Jag har aldrig haft ett 9 till 5 jobb, så det kan ju vara intressant? Jag börjar närma mig ett riktigt ”svenne – liv”, trots att jag snart åker.

 

Kramar, för era fina kommentarer och för att ni visar att ni bryr er!

Kommentarer till: "The date is set!" (5)

  1. Heidi har så jävla snygga bröst. Ge mig!

  2. Vart ska du åka någonstans ?😀 och vad ska ske ?

  3. Kommer du fortfarande blogga… ? Efter att du åkt alltså.

  4. varför skulle vi inte bry oss?❤

Kommentera

Etikettmoln

