kampen mot anorexin

Tredje person

 

Hahaha. Jag tror fan att jag ska börja prata om mig själv i tredje person, bara för att se reaktionerna.

 

När jag var tio och hade läst David Eddings ”Sagan om Belgarion och ”Sagan om Mallorea” var jag helt inne på att säga ”man” istället för ”jag”. Min mamma fick nästan panik på mig och efter en rejäl avhyvling så återgick jag till ”jag”.

 

Har ni gjort något liknande?!

Kommentarer till: "Tredje person" (8)

  1. Jag pratar alltid om mig själv i tredje person så det är ingen som reagerar på det :p

  2. Men det är väl vanligt?

    Hur mår du? Med allt menar jag?

    Vad brukar du göra på dagarna nu för tiden? (och nätterna)

    Kram

    • det är bra faktiskt. jag mår bra, umgås med andra människor, vilket är positivt!
      dagarna förbereder jag för min resa, och umgås med vänner och mina två ”pojkvänner”.

      massa kramar till dig med!

  3. Hej Paris, jag vet att du är väldigt sträng när det gäller din anonymitet.
    Men bara undrar, vilka hårfärger har du haft, och vad har du för hårfärg nu?
    Har du långt/kort hår, eller någon speciell frisyr? Bara nyfiken för du verkar ha väldigt snygg stil. Jag saknar det i din blogg tror jag. Dina åsikter om kläder, smink hår osv. Hur sminkar du dig? Vad är dina hår/smink rutiner etc.
    Kram!

    • jag har varit blond i hela mitt liv, är naturligt blond. Sedan har jag färgat blondare, sedan brunt, sedan brunt med slingor (lite Nicole Richie stil), sedan nästan svart, och nu är jag blond igen.

      jag har alltid haft långt hår, men nu är det avkortat eftersom det är sliten efter blonderingen. Så nu har jag mellan midjan och skuldran – fortfarande långt, men inte långt för mig😛

      smink tar jag upp i nästa inlägg🙂 och folk brukar säga att jag har snygg stil och folk frågar alltid var jag köper mina kläder😛 (inte för att skryta, men så är det, folk frågar verkligen ofta!)😛

  4. Jag gör det många ggr, just efter att ha läst en bra bok. Den fastnar så låter man ibland såsom karaktärerna. Blickarna låter då dock inte vänta på sig… xD

  5. Så du pratar om dig själv som ”hon” istället för ”jag”?😛

Kommentera

Etikettmoln

