kampen mot anorexin

Katt, kött och middag

 

Oh jisses. Jag gjorde middag för ett par timmar sedan. Det blev en bit kött och isbergsallad med gurka.

 

Så äter jag maten framför Svenska Hollywoodfruar, på tv3:s play. Och så springer jag iväg just nu för att kolla på min mobil, och kommer tillbaka, bara för att se köttbiten är utdragen över hela min mammas 100.000 kronors soffa.

Mamma kommer bli så arg. Ni fattar inte. Hon kommer skinna mig, flå mig, grilla mig, trycka in mig i ugnen och äta upp mig. H*rreg*d. Jag är livrädd. Hon dissekerar alltid lägenheten efter att jag har haft den för att kolla igenom att den är bra. Vad tror ni kommer hända med mig nu? Hon kommer äta mig levande.

 

Bäst för mig att jag på långt håll innan hon kommer hem alltså.

Kommentarer till: "Katt, kött och middag" (4)

  1. Alltså…inget illa om din mamma nu, men hur sjutton kan man köpa en soffa för 100.000 kr?? :O

  2. Vi verkar ha ganska lika personligheter du och jag! Men jag skulle säga att du lyckats bättre än mig, du var populär i skolan och så, medans jag har problem med mina kompisar. Jag är inte osocial, tvärt om men jag har svårt att hitta vem jag är och mina vänner har ingen respekt för mig, eller för lite respekt. De bara dissar mig. Om jag bara kunde bestämma mig nån gång för vad jag vill. Jag kan skaffa vänner, även om jag är osäker kan jag jobba mot det.
    Vet du hur man ska vara för att få respekt?
    För jag kan vara hur jag vill nu när jag inte alls vet vem jag är. Jag vet i alla fall att jag är en driven person. Jag kan vara på det sättet jag själv vill vara.

    Kan du ha frågestund snart? Jag är så intresserad av dig, du är intressant för mig.

    Massor av kramar

  3. Skriv ett inlägg nu!
    Blir alltid lite sådär smårädd när du inte skrivit på länge.
    Tror alltid något har hänt.

  4. Bläddrade runt i din tidigare bloggadress och hittade det här: http://myanalife.blogg.se/2008/february/modellinfo.html#comment

    Det är ju snart två år sedan. Tänker du fortfarande likadant, eller har dina ideal förändrats? Enligt vad du i nuläget skriver verkar du i alla fall må mycket bättre än då. Härligt!

    Kram, J :>

Kommentera

Etikettmoln

