kampen mot anorexin

Vilken inspirerande blogg!

 

http://kroppsbild.wordpress.com/

Jag har kollat igenom hela bloggen (i princip) och som sagt tidigare, fy vad inspirerande. Det inspirerade mig till att äta lunch just nu, bara av att kolla på bilderna och inse att jag faktiskt inte är så fet. Och alla upplyftande kommentarer! Underbart!

 

Man kanske borde skicka in en bild? Vad tycker ni?!

Kommentarer till: "Vilken inspirerande blogg!" (8)

  1. Helt klart! Go for it!

    Tänk vilken häftig grej! Tänk så stolt du kan vara av dig själv efteråt?

    Jag blev också helt uppslukad. Gått igenom hela sidan. Sitter ändå på jobbet och hoppas ingen ser min skärm, blir lite märkligt att förklara diverse halvnakna bilder…

    • haha! jag har kollat igenom hela bloggen nu, och fan vad fantastiskt det är.
      Det är som att… man mår så mycket bättre över det. Så här ser normala svenska kroppar ut. Ät din sallad, du KAN äta, utan att bli fet. Kolla kommentarerna! Alla är så positiva, det är så kul att läsa.

  2. do it do it!🙂

  3. Det tycker jag att du ska göra! Och skriv något inspirerande till bilden så fler blir peppade till att äta lunch =)

  4. Har länge funderat själv på att skicka in men tanken på att klä av sig och ställa sig framför kameran och frivilligt fånga kroppen på bild utan skyddande kläder känns just nu lite väl farligt, men planen är att våga🙂
    Jag tycker du definitivt ska skicka in, särskilt om du verkligen vill bli frisk.
    Kramar

  5. Heja! duktig flicka!🙂

Kommentera

Etikettmoln

