kampen mot anorexin

The Hills season 6

 

Ärligt talat, jag är Sveriges lataste människa. Men måste man verkligen ladda ner säsong 6 av The Hills för att få se den? För det man kan se på MTVs hemsida är ju bara ”höjdpunkter”.

 

Jag dör så irriterande. Hjälp mig.

Kommentarer till: "The Hills season 6" (4)

  1. kolla på mtv.COM istället!!! där finns ALLA avsnitt, super kvalite också!! kram

  2. Gå in på http://ch131.com/ så kan du kolla på alla avsnitt utan att ladda ner.

    P.S Du har en skitbra blogg har läst din blogg sen jag var 14 nu är jag 16 läser inte så många bloggar men din är riktig bra men nog med fjäsk du är helt enkelt skitbra även fast du kanske inte tycker det.

    Kram Felicia

Kommentera

Etikettmoln

