kampen mot anorexin

Bilder på kroppar.

INSPO INSPO INSPO.

OMG (för att vara lite fjortis). Fy fan vilka modiga människor. Modiga människor som vågar lägga ut bilder på sig själv, trots… ja, kolla själva. Jag kan inte säga mer än att jag är sjukt imponerad. Modigt!

 

Kolla HÄR. Ni MÅSTE se den, och NEJ, jag tjänar inte pengar på länken, så gå in och kolla.

Kommentarer till: "Bilder på kroppar." (1)

  1. Jag skickade in en bild på mig nån gång i våras. Det tog flera månader innan den kom upp och jag vågade inte ens läsa kommentarerna då. Hade hunnit utveckla ett sånt enormt hat mot mig själv pga mina ätstörningar under den tiden och sen dess har jag inte ens vågat gå in på sidan för att be dem ta bort min bild😦 har fortfarande inte läst kommentarerna eller mailat om att ta bort bilden trots att den funnits där i snart ett halvår, är rädd att det ska stå elaka saker eller saker som ”du ser ut som en tjej med hull på!” eller sånt.

Kommentera

Etikettmoln

