kampen mot anorexin

Mina kläder

 

Ni brukar ju gillar när jag visar vad jag har på mig.

 

Idag hade jag på mig chinos från Acne (väldigt ovanligt att jag bär chinos, men i alla fall), vitt ribbstickat linne från Filippa K, päls (fusk så klart) från Sturegallerian. Samt armband från NK och örhängen från Hallbergs Guld.

 

Oh, tips!!! Vill ni köpa fina, unika smycken? Åk till Haninge Centrum. Haninge eller Huddinge. Åh dear, jag vet inte skillnaden. Jag var där hos en guldsmed som gör sina egna smycken… och damn! Snygga smycken. Åk dit. Tror att det var Haninge Centrum. Det ligger ute i det öppna i alla fall – inget tak utan affärer ute i det öppna. Snygga, unika, hyffsat billiga!

Kommentarer till: "Mina kläder" (3)

  1. Hej Paris, jag vet att du är väldigt sträng när det gäller din anonymitet.

    Men bara undrar, vilka hårfärger har du haft, och vad har du för hårfärg nu?
    Har du långt/kort hår, eller någon speciell frisyr? Bara nyfiken för du verkar ha väldigt snygg stil. Jag saknar det i din blogg tror jag. Dina åsikter om kläder, smink hår osv. Hur sminkar du dig? Vad är dina hår/smink rutiner etc.

    Kram!

  2. O, tror nog det är Huddinge, bor här och känner igen mig😀 Håller med om smyckena, fick en studentpresent därifrån som var egengjord, älskarälskarälskar den!!❤😀 Fast Haninge kan det ju också vara såklart, då har man en ny butik att besöka🙂

  3. god kväll sötnos!😀
    allt bra med dig denna måndag? jag hade sovmorgon så här är det bra..xD

    Glöm inte att delta i tävlingen på bloggen om du inte redan är med!😀 Vore superkul ju fler som är med!🙂
    http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

Kommentera

Etikettmoln

