kampen mot anorexin

Kissie naken

Många av er har frågat om bilden på Kissie naken. Jag vet inte om jag kan lägga ut den här. Jag skulle inte göra så mot en annan person. Jag vill inte vara en del av spridningen på Kissies nakenbild, what so ever.

 

Så jag är ledsen, jag kan inte lägga ut den bilden. Jag kan inte vara en del av en annan männniskas smärta.

 

 

 

 

Puss och kram på er fina bloggisar❤

Kommentarer till: "Kissie naken" (6)

  1. Du är en jävligt skön kontrast från resterande bloggar. Du låtsas inte om att allt alltid är bra. I like that!

  2. För de som vill se bilden, Google is your friend.

  3. Omoget värre att sprida ut en sådan bild :s har inte sett bilden- men slår vad om att hon inte är tjock! Kissie är inte så spinkig som hon utger sig för att vara- då hon photoshoppar armar, ben, höfter, midja och sånt mindre- men ser man hennes videobloggar så är hon där mellan smal och normal!

  4. har sett bilden, kissie är verkligen inte tjock. men som ovan har skrivit, kissie photoshoppar gärna sej själv pinnsmal vilket oxå är fel av henne så hon ändå är ett ”ideal” för många småbrudar

Kommentera

Etikettmoln

