kampen mot anorexin

Bloggare

 

Jag kan inte fatta hur man kan vilja bli känd som ”bloggare”. Typ, ”vad gör du för någonting då?” ”nej, men jag är bloggare!”. Eh…

 

Nej tack.

Kommentarer till: "Bloggare" (10)

  1. Hellre det än: ”Nä jag är långtidssjukskriven jag…”
    I.o.f. är jag ju mammaledig nu, men ändå. Jag är nöjd bara jag är självförsörjande…

  2. Jag har haft anorexia, i början av iår tills slutet av augusti. Jag fick veta att jag inte skulle få gå i skolan (jag går i 8an) om jag inte gick upp – Jag vet inte om de ljög om det. Jag känner med dig i allt det du skriver, om tankarna. Mina tankar är fortfarande samma, skillnaden är min kropp och jag mår bättre fysiskt och psykiskt. Jag har bara lärt mig att se vad som är normalviktigt, alltså så som flest ser ut. Jag ser upp till dig, inte för din anorexi. Du är en fantastisk människa

  3. Jag har läst på hur många hemsidor som helst om ”fejk ana mia bloggaren” och varje gång har din blogg kommit upp.
    Hur kommer de sig tror du?

  4. Grattis på dagen!😉

  5. Håller verkligen med. Skulle tycka det var sjukt pinsamt att ha som ”arbete” att skriva i en blogg?! Och jag ser nog själv ned på folk som har det… liksom, skaffa en utbildning och förtjäna dina pengar som en normal människa…

  6. fattar det inte… att man kan jobba som ”bloggare” >o< är det ett jobb? på riktigt? med arbetsintervju och avskedning, sjukpension och vap?

    haha xD nej, gud! tänk om det fanns en firma som hette "Bloggarna" och där fanns alla bloggare… UÄÄÄÄRGH!
    Nej :s jag hoppas att mina besöker inte överskrider det de ligger på😮 jag vill inte vara känd som den anorektiska-bloggerskan!

    Antar att du inte heller vill det!
    🙂

  7. Haha, det undrar jag också. Typ som vissa i Ung & Bortskämd: ”Ja men det är ju bra att mina föräldrar fixar städningen och sånt så att jag kan syssla med det jag tycker är viktigt. Att blogga kräver ju mycket tid.”

    Särskilt inte om man har en ”Idag har jag gjort det här och igår köpte jag detta”-blogg.

Kommentera

Etikettmoln

