kampen mot anorexin

Lauren Conrad is a lesbian

 

Vet ni, nu när jag skrev det förra inlägget så kom jag att tänka på något.

 

Det här är ett typiskt fall av ”den snygga tjejen har rätt”. ”Den snygga tjejen vinner allt”. Lauren Conrad SER bättre ut än Heidi Montag, alltså står folk på Laurens sida.

 

Så jävla bullshit. Lyssna på vad dom båda säger, och hur dom säger det, och man kan lugnt säga att Heidi är den som är den bästa personen av dom två. Lauren kanske säger en massa bra saker, men se hur hon hanterar allting. Hon säger att man ska finnas där för sina bästa vänner, ändå ”gör hon slut” med sina två bästa vänner. För vad? Att dom gillar två killar? Come on.

 

Det är som att Lauren är lesbisk. Jag menar, tänk på när Heidi flyttar ut. Vad trodde Lauren? Att dom skulle bo ihop för evigt och gifta sig och skaffa barn? Ehm, newsflash, girl-girl CAN’T get pregnant… Stupid, egoistical bitch.

Kommentarer till: "Lauren Conrad is a lesbian" (4)

  1. blivit besatt?

  2. Hej, du har fått ett beautiful blogger award av mig.
    Kolla på min blogg för info om hur du skall göra.❤

  3. omg.. det är fan inte alls sant. Ingen gillar Heidi för att både hon,spencer och själva the hills serien vill göra så att hon ”ser dum utt”, eller ja..de två tsm. och det gör dom fan i mig rätt i. Spencer är en fucking idiot och heidi är kär i kärleken. hon är blåst. det där är inte sant. Lauren är mer jordnära och har FRAMFÖR ALLT rätt. snälla någon…så satans ytliga alla är.

    Allt handlar verkligen, verkligen inte om det yttre. Försök få in det.

    Annars vill jag säga att jag avgudar dig till tusen och jag älskar din blogg. Väldigt intressant att läsa samtidigt då man önskar dig att du blir bättre. Du KAN klara detta. förstår du mig? Du kommer klara detta!

  4. Jag kollar på säsong 1 och Lauren är en sån jävla bitch! Hon kan liksom inte vara glad för sin bästa vän! ( När Heidi fick jobbet)

Kommentera

Etikettmoln

