kampen mot anorexin

Spencer Pratt

Ju mer jag ser av Spencer Pratt, desto mer gillar jag honom. Han är ju den enda normala i hela The Hills – serien?

Kommentarer till: "Spencer Pratt" (9)

  1. Han är ju den absolut värsta människan i hela serien! Usch, så vidrig!

  2. Hej!
    Jag tycker mest om Lauren i The Hills.🙂

    Vilken bra blogg du har!

  3. Han är väldigt underhållande. Fast har du sett sista säsongen? Dom båda blev ju avstängda för att dom var .. lite knäppiga🙂

  4. jag har sett kanske typ 4 avsnitt av the hills, jag skulle vilja se alla men… i alla fall, av det jag har sett så förstår jag inte heller varför alla är så emot Heidi och Spencer, och varför Lauren är the good one? Är det någon som är boven i dramat så är det väl Lauren? Usch, jag klarar inte av henne.

    • verkligen! det var ju hon som betedde sig som skit mot Heidi, det är hon som är värsta slampan och elak mot sina vänner… jag gillar dock att hon erkänner det i ett avsnitt för Audrina, men annars… alltså, det är en riktig falsk bitch, rakt igenom.

      Gå in på MTVs hemsida, sök på ”the hills season 1” och se alla avsnitt, sen söker du bara på ”the hills season 2” osv. Man kan se alla gratis där (och lagligt, haha :P) kramar!

  5. Varför kallar du ngn för slampa..? du skrev ju i ett inlägg ngt om det typ hur fan kan tjejer kalla varann för horor..so..why ???

    & heidi är biiiiatchen, inte L,C. Det är ju Heidi som väljer att stå vid sin killes sida när han sprider rykten, ist för att stå vid sin bästa väns sida när hon mår skit över det. Du måste ha en skruvad syn på vänskap.

Kommentera

Etikettmoln

