kampen mot anorexin

Spencer och Heidi

 

Okay, jag vet inte om ni följer The Hills/har tittat på det, men dom flesta av er har nog hört om Spencer Pratt och Heidi Montag. Att han ska vara största idioten någonsin och att hon överger alla sina vänner för honom.

 

Jag har VARIT i hennes situation, och när man ser alla hennes tjejkompisar så förstår jag varför jag inte har några. Han är ju helt normal, och hon beter sig helt normalt för en tjej som är kär.

 

Jag menar, tänk er hennes vänner. Dom bara skriker och suckar åt henne, medan Spencer är på hennes sida oavsett. Hennes vänner ignorerar henne, snackar skit om henne… Spencer’s got her back. Och DET, mina vänner, DET är kärlek. Inte låtsaskärlek, inte kärlek som går över på ett år… riktig, hjärtslitande kärlek.

 

So fuck girlfriends. I don’t need them. I want unconditional love.

Kommentarer till: "Spencer och Heidi" (6)

  1. detta måste vara det dummaste jag någonsin läst : )

  2. hahah herre gud! det märks att du bara har sett 1 och halva 2:a säsongen^^ vänta bara så får du se hur crazy han blir!

    • jag är inne på tredje nu, och jag tycker fortfarande att det är Lauren som är Miss SuperBitch😛

      • om du inte har ändrat dig till sista säsongen så tror jag bara att du inte vill erkänna att du har ”fel”;p han är den mest manipulativa människa jag vet och han är så spydig mot heidi så jag blir helt gaalen, haha🙂

  3. HAHA, han är sjukt underhållande iaf😛 Men undeniable an ass x)

Kommentera

Etikettmoln

