kampen mot anorexin

Bloggtorka…?

Jag vill inte säga att jag har bloggtorka, eftersom jag alltid sett det som att ”min blogg, mina tankar, mina uppdateringar”… men nu tänkte jag höra med er, vad vill ni se mer av?

 

Kärlek, sex, förhållanden, tankar, ätstörningar, anorexi, personliga saker, bloggsaker, utseende, skönhet, operationer, politik, Fredrik Reinfeldt, kriser i världen, islam… vad vill ni veta, vad vill ni höra eller se i bloggen?

Kommentarer till: "Bloggtorka…?" (15)

  1. jag vill att du ska skriva det du vill skriva om. det märks nog ifall du skriver ett inlägg för din skull eller ”bara för att”. men antar att det hade varit trevligt att få höra mer om din vardag och så, så mycket du kan dela med dig av🙂

  2. dig? på ett kort? säga vilket kort som var på dig på din gamla blogg?!🙂

  3. Jag vill gärna se lite bilder på din lägenhet och på dig (cencurerade såklart eftersom du är anonym).

    Sen läser jag gärna mer om vad du ska göra i framtiden.
    Vad du vill bli, och vad du vill bo?

    Gillar när du skriver personliga saker, och sånt som händer i ditt liv. Kram!

  4. lite mer av dig?

    islam?

  5. Förhållanden, skola, politik etc, och ja…som en annan redan kommenterade: mera av din vardag….sånt är alltid intressant.🙂

  6. Mer om DIG ! Du verkar vara en fantastisk människa. Och ja bilder såklart🙂 cencurerade.
    Dina vanor, rutiner, gillar gillar inte osv.
    Om tiden det är/var som jobbigast, kanske när du åt som minst?
    Kram!<3

  7. Mer av dig vore intressant, eftersom du verkar vara en sådan kanonbra människa. Det du kan det med utan att röja din anonymitet förstås.🙂 Personliga tankar, åsikter och liknande.

  8. Precis som de andra säger: Mer om dig, kanske fortsätta på ”min historia” som du hade på gamla bloggen, random tankar. Men inget du inte känner för att skriva såklart, det märks ju om du uppdaterar för oss eller dig. Men lite mer om din vardag skulle vara spännande.
    Kram

  9. Om dig, om mat, om din kamp mot anorexin. Självklart VILL man se bilder, men det är ju förståeligt om du inte vill lägga upp några när du är anonym.

  10. mera om dig, sex, kärlek, ätstörningar!🙂❤

  11. Skriv om Kärlek, sex, förhållanden, tankar, ätstörningar, anorexi, personliga saker,😀 älskar din blogg!

  12. Sex, kärlek, förhållanden! och om ditt modellande när du var yngre🙂

  13. Mer om din historia, det du vill berätta såklart. Politik, svar på tal, din kamp mot ätstörningarna, vad du tänker göra i framtiden, du skriver så bra!

  14. Tycker som de andra =). Mer om dig!

    Inte för att se hur smal du är, utan för att du är en intressant människa som det skulle vara roligt att få veta mer om =).

    Det är roligt med personliga åsikter och funderingar, om i princip allt!

    tack för en bra blogg! / Ellie

  15. Mer om dig! Det skulle vara väldigt intressant att få se några bilder på dig (censurerade såklart), både innan och efter aneroxin. Hur gammal var du när du fick aneroxi? Varför?
    Ja, mer om aneroxin och dig helt enkelt!🙂
    Kram😀

Kommentera

Etikettmoln

