kampen mot anorexin

Miss Nothing

Kommentarer till: "Miss Nothing" (5)

  1. jag har dragit slutsatsen att vi har EXAKT likadan musiksmak. The pretty reckless är jättebra och hennes röst är otrolig.

  2. sjukt bra låt, en kompis skickade precis den videon till mej häromdagen. loove it

  3. Jag tittade på dina bilder av dig själv. Från kategorin ”bilder på mig”. Det skrämmer mig hur lika vi är.. enda skillnaden typ är att jag har brunt hår.. det skrämmer mig över huvud taget att vi är så lika från samma tankar till samma problem till hur vi tar kort på oss själva.. Jag måste sluta läsa din blogg.. (inget illa menat)

  4. Alltså usch, jag lyssnar på den här låten, hahaha jag hatar när de blir så.

  5. den är så sjukt bra

Kommentera

Etikettmoln

