kampen mot anorexin

I’m not eating.

Jag kan inte äta. Jag mår så dåligt.

Jag har inte ätit på fyra dagar. Köpte en sallad idag. Kan inte tänka. Kan inte… göra någonting. Jag ska försöka äta och återkommer.

Kommentarer till: "I’m not eating." (13)

  1. Du låter som vilken 14 åring som helst. Och SER UT som vilken fjortonåring som helst… Inte så hett.

  2. Du låter inte alls som en fjortonåring!
    Hoppas att du kan få i dig nåt snarast😦 Kram!

    • haha, söt du är🙂 men jag blir glad att jag ser ut som en 14 – åring när jag är så gammal, haha! jag har ätit lite av salladen och därför orkar jag blogga🙂 massa kramar på dig fina!

  3. kämpa på! jag och alla andra här vet att du klarar det🙂 kram på dig❤

  4. Du är inte supersmal, så det beror ju knappast på ditt matintag att du ser ut som en fjortis…

    Snarare är det dina svullna läppar o taskiga attityd.

  5. åh:/ skulle faktiskt precis skriva och fråga hur du mår eftersom att det varit så tyst här. var rädd för dethär:/
    ta hand om dig

  6. Var rädd att det var något sådant, eftersom det varit så tyst här. Hoppas verkligen att du fått i dig lite.
    Tänker på dig!!!

  7. Ät och kämpa! Ett litet salladsblad är iaf bättre än inget litet salladsblad. Och det är mkt bättre än att stoppa upp en köttbulle i näsan!😉 Hihi ta hand om dig massajättemycket nu❤

  8. http://en.wikipedia.org/wiki/Refeeding_syndrome

    Var försiktig.😦
    Du får aptiten tillbaka bara du äter lite då och då, första steget är ju att bli av med illamåendet… så jag hoppas att du orkar så att du mår bättre snart. Du har ju klarat det många gånger innan.🙂 Försiktig med tänderna också när det kommer till småätande osv. btw, har du salivstimulerande/fluortabletter?

    Förlåt för att jag inte varit här på ett tag.❤

  9. Och wow vad folk är otrevliga i kommentarerna, wtf’s up with that alltså?O_o

Kommentera

Etikettmoln

