kampen mot anorexin

Fever

 

Idag har jag en sådan sjukt oproduktiv dag att det bara inte finns. Jag har inte gjort ett skit idag. Inget nyttigt överhuvudtaget.

 

Jag börjar få lite smått panik över det hela. Okay, jag har feber och känner mig sjuk, men det är ingen ursäkt. Tycker jag.

 

Det är bara snöra på sig skorna och ge sig ut på en promenad.

Kommentarer till: "Fever" (8)

  1. Jaha du har feber, jag har en jävla klåda där nere inte heller så himla roligt.

  2. Åh, känner precis likadant idag. Lider med dig.

  3. Jag följer din blogg varje dag. Jag sliter och kämpar med min jävla ätstörning som fräter sönder mig inifrån och ut och jag orkar bara inte. Jag vet inte vad jag ska göra.

    Du är en inspiration för mig i vilket fall som helst. Kämpa vidare, jag ska försöka göra detsamma ett tag till..

  4. du paris, lever du? hur mår du egentligen?

    pallar du inte med bloggen och funderar på att gå en annan väg, do it! it’s better for you. det är aldrig för sent.
    om inte fine, jag tycker om din blogg och fortsätter gärna läsa den, men det är för min skull, för jag tycker om den..

    styrkekramar!

  5. haha isåfall har jag många sådana dagar. Jag ruttnar snart känns det som – promenixa tillsammans? ler
    hur gammal är du?

  6. Håller med Viki. Jag vet inte hur du ser på det här med bloggandet. Men för mig drar det mig djupare ner.

  7. hallå var är du? blir orolig att något hänt. och ändå känner jag dig inte, hehe ..

Kommentera

Etikettmoln

