kampen mot anorexin

Decisions

 

Min lilla prinsessa ligger i mitt knä och kurrar, samtidigt som jag funderar på hur jag ska göra.

 

Allt är klart inför min resa, men nu måste jag välja… antingen åker jag på MIN resa NU, eller så väntar jag till januari. För i december/januari åker min familj iväg, och jag vill åka med dom. Men jag vet inte om jag orkar vänta till slutet på januari till min egen resa?!

 

Problem, problem. Min resa nu, eller deras resa + min egen resa?

Kommentarer till: "Decisions" (1)

  1. bättre att åka både nu och sen. åker du sen så blir det kanske som nästan en lång, istället för två. Jag hade åkt nu, i alla fall om man inte midssar något hemma, men det vet ju bara du🙂

Kommentera

Etikettmoln

