kampen mot anorexin

Päron

Detta inlägg är dedikerat till min älsklingsfrukt: päron.

Jag ÄLSKAR päron.

Så nu vet ni det. Och jag har precis tryckt i mig två stycken, och det var gott. The End.

Kommentarer till: "Päron" (5)

  1. Testat röda päron?❤

  2. Mums, sjukt gött❤

  3. mitt liv kretsar runt hat, orättvisa, mycket mera hat och annu mer orättvisa.Ibland vill jag bara dö och jag har försökt men aldrig riktigt vågat. Jag har aldrig varit den som är duktigast eller gjort något speciellt att skryta över. Jag har inte varit speciell eller gjort något speciellt MEN det finns något speciellt som jag har UPPLEVT och det är en helt annan sak, det är att vara förälskad, jag var och är det så att jag vill springa och vet du, sen jag blev det så har jag inte tänkt på något av allt det där dåliga och inte tänkt att jag inte är speciell. Nej, allt det där var borta en dag och det fortsatte men när du vet att du aldrig kommer se personen mer så är du på ruta ett igen, inte speciell, inte bäst på något ´, Bor i en plats bland människor som är fulla med hat, orättvisa, människor som är onda och jag hatar det.
    Men det är mitt liv det.

  4. and what about plums..?🙂

  5. Ogillar starkt päron. Sura gröna äpple ska det vara ^^

Kommentera

Etikettmoln

