kampen mot anorexin

Lägga mig i ett hörn

Mitt rum har fyra kanter. Just nu ser en av kanterna väldigt lockande ut: den som är bakom soffan.

Jag skulle vilja krypa ner där och gömma mig, och inte komma fram på… låt oss säga några år i alla fall.

Varför? För att jag är trött på mänskligheten. Jag är trött på all yta. Trött på folk som pratar och bara tänker på sig själva. Folk som inte är ödmjuka.

Kommentarer till: "Lägga mig i ett hörn" (5)

  1. Åh vännen, jag vill bara komma och ge dig en kram! Är du aldrig inne på msn?

  2. Longlivestupid sa:

    I hear you sister, känner exakt likadant! Vi drar till en öde ö med sol och caipirinhas så det sprutar ur öronen.

Kommentera

Etikettmoln

