kampen mot anorexin

Mes, Men och Med

 

Har ni tänkt på hur ofta folk skriver fel på ordet ”med”? Istället för att skriva ”med” skriver dom ”men”.

Jag hade förstått om dom skrivit ”mes”, eller ”mef”, då dom bokstäverna ligger bredvid varandra… men ”men”?

 

Det var dagens intellektuella. Nu ska jag gå och lägga mig i ett kokhett bad, och förhoppningsvis inte komma upp förrän det är varmare ute.

Kommentarer till: "Mes, Men och Med" (3)

  1. Jag tänkte kommentera att jag inte sett något skriva ”men” istället för ”med” så skriv min kompis i min logg på facebook… hon hade skrivit ”men” istället för ”med”.
    Tyckte det var rätt så kul😛

  2. Svar på kommentar ang självksadebeteende i min blogg: Jag har ett självskadebeteene ja. Om du läser mer i min blogg så står det.

    Och på ”världens vackraste män” : Nej du får ingen utav dom. För det är jag som är Jane och dom är mina.😛

Kommentera

Etikettmoln

