kampen mot anorexin

Lynyrd Skynyrd

Sådant här får mig att vilja springa och köpa en gitarr och lära mig spela. Det vore något vad?

Kommentarer till: "Lynyrd Skynyrd" (2)

  1. det här är min favoritlåt. jag brukar säga att jag inte har någon favoritlåt men sen när jag tänker efter så är det här den enda låten som gör mig glad och ledsen på samma gång på ett bra sätt. den enda låten som jag kan gå tillbaka till och tycka att det är okej att gråta till eller skratta till. den enda låten jag inte tröttnar på.

  2. tröttnar aldrig på denna! har lyssnat på den i flera timmar nu. underbar!

Kommentera

Etikettmoln

