kampen mot anorexin

EMA 2010 vinnare

 

VAFAN då. Åh vad besviken jag är. Justin Bieber? COME ON. Är alla som röstar 14 eller?!

 

Årets vinnare:

Best Pop, Best Female och Best song gick till Lady Gaga (välförtjänt och inte så oväntat)

Best Male, Best Push Act: Justin Bieber (…)

Best Live Act: Linkin Park (borde varit Muse eller Gorillaz, Gorillaz show var AWESOME)

Best Rock: 30 seconds To Mars (Muse, Muse, Muse… jag har inte mycket för Jared Leto)

Best World Stage Performance: Tokio Hotel (hade Kenza något med detta att göra? Han med ballt hår verkar vara hyfsat ödmjuk, men den andra tvillingen erkände ju att han gör det bara för att få en ursäkt att festa).

Global Icon Award: Bon Jovi. (Okay, dom förtjänar det. Det gör dom faktiskt.)

Best Hip Hop: Eminem (själv hade jag hoppats på Kanye West, men man har hört mer av Eminem, så visst, fine).

Best New Act: Ke$ha (jag trodde faktiskt att hon skulle vinna).

Best Video: Katy Perry (are you fucking kidding me? EVERYONE but her would be better. But hey, congratz).

Best Alternative: Paramoure. (Att man ens kallar dom ”alternativ”. Ingen favorit hos mig.)

Kommentarer till: "EMA 2010 vinnare" (4)

  1. Det stavas Paramore🙂

    Och eminem förtjänade priset, enligt mig i alla fall.

    Kram!

  2. nej, john bon jovi kan icke sätta en ton. världens mest överskattade musik och band. De förtjänade det INTE!

    (dessutom känns det som att MTV uppfann deras pris bara så de skulle få någonting)

    • hahaha! jag håller faktiskt med, det kändes som MTV bara ville ge dom ett pris😛 eller så var det bon jovis pris på att ställa upp på galan överhuvudtaget.

      fast Jon var duktig på att sjunga när han var yngre🙂 han har tappat väldigt mycket dock.

Kommentera

Etikettmoln

