kampen mot anorexin

Värdelös blogg

 

Jaha. Värdelösare blogg får ni leta efter.

 

Min dag: ångest, mat, ångest, mer mat, MASSA ÅNGEST, ÄNNU MER MAT. I vanliga fall brukar det gå över, men det blev bara värre och värre.

 

Nu ska jag kolla på EMA! Ska ni kolla?

Kommentarer till: "Värdelös blogg" (1)

  1. Jag vet att det inte har något med inlägget att göra men jaja.

    Jag är 14 år, är 172 cm lång och väger 55 kg. Jag vet vad du tänker nu, du måste tro att jag är värsta knubbisen. Och det är jag. Jag hatar verkligen min kropp, har alltid gjort det. Har inte en riktig måltid på 3 veckor nu, men jag har bara blivit fetare. Jag tror att det är muskler, och jag hatar verkligen det. Förr sa alla att jag var för smal, men nu är det ingen som säger det. Vilket måste betyda en sak, jag är ett vidrigt sumo.
    Mitt fett hänger och dallrar, vill bara gråta när jag ser min kropp. Jag tränar som fan varje dag, ser ingen skillnad. Jag vill bli smal, jag vill bli modell, jag vill vara underviktig, jag vill sticka ut, jag vill att folk ska se mej och inte mitt äckliga fett.
    Folk säger att jag har anorexia. Men jag vet att jag inte har det, för man måste vara smal för att få den diagnosen, och jag är definitivt inte smal.
    Jag kollar i Elle, och ser hur jag vill se ut. Det är min dröm det är mitt mål. Jag vill gå ner 8 kg, det behöver jag.

    Jag läste att du gick ner 20kg på 2 månader, så min fråga är, hur gjorde du det? Om jag gör som du måste jag gå ner 8 kg på bara några veckor.
    Snälla, säg hur jag ska göra, jag ber dej!

    Hoppas du har det bättre än mej, kramkram

Kommentera

Etikettmoln

