kampen mot anorexin

Ett mysterium

Jag förstår faktiskt inte hur någon kan gilla Mandelkubbar. Jag gör faktiskt inte det. Det är ett mysterium för mig.

Kommentarer till: "Ett mysterium" (7)

  1. DET ÄR SVINÄCKLIGT ): gillar inte den falska mandelsmaken + att dom är torra ..

  2. Haha, eller hur. Det är ju så torrt att man får andnöd! äckligt också :p

  3. hahah jag tänker precis lika! men visst är det sjukt? Smakar ju skit..

  4. Dom är ju jättegoda?!..😀

  5. you’re not alone! ;D

  6. Haha jag hade den diskussionen med en kompis i affären idag. Och gifflar! Precis lika värdelösa och återigen envisas alla gamlingar med att köpa hem dem i obscena mängder.

  7. En enda gång har jag ätit en som var jättegod och saftig. Min mormor hade bakat dom. Efter det har jag bara ätit köpes och dom är så himla torra och äckliga så dom lätt hade kommit upp igen om man inte blivit så jäkla torr i halsen!

Kommentera

Etikettmoln

