kampen mot anorexin

Träna och vin

 

Jag har tagit det lugnt hela dagen och eftersom jag inte har ont i halsen längre så tycker jag att jag kan träna.

 

Lite senare ska jag ut och träffa en kompis för några glas vin och skitsnack. Jag får ut så himla mycket mer av det än att gå ut på krogen… det är alltid samma visa där.

Vuxenpoäng eller vad?

Kommentarer till: "Träna och vin" (2)

  1. Klart vuxenpoäng, men jag håller med dig. Känns så jävla mer värt!

  2. Det känns som fredag idag… Så ett glas vin skulle sitta fint!😉

Kommentera

Etikettmoln

