kampen mot anorexin

Svammel

 

Så det är så här det känns att vara sjuk. Fan, vad länge sedan jag var sjuk – jag menar fysiskt. Psykiskt är jag alltid sjuk.

 

Huvudvärk, svårt att svälja, trötta ögon, hängig. Täppt i näsan.

Det känns faktiskt jättekonstigt. Jag har inte varit sjuk på åratal, känns det som. Jag skyller på personen jag umgås med nu, som är förkyld (ännu en sak som är positiv med att vara ensam…? Man blir aldrig sjuk).

 

Snacka om osammanhängande inlägg. Men jag vet att ni vet att jag vet att ni vill läsa.

Kommentarer till: "Svammel" (1)

  1. Du att… Även dina osammanhängade inlägg är intressanta att läsa!🙂

Kommentera

Etikettmoln

