kampen mot anorexin

 

Det blev en flaska champagne istället. Mycket snack och mycket champagne.

 

Jag vet inte varför, men jag mår alltid lite bättre efter att ha druckit en snuskigt dyr champagne. Kalla det min newly – rich – side. Min pappa hade dödat mig (/ gjort mig arvslös) om han hade hört mig säga det, haha! (Han hatar folk som skryter med pengar.)

 

Oh, på tal om min pappa, han har en grej han gör. När man är ute och äter brukar han alltid vänta tills notan kommer, sedan sno åt sig den och vägra andra låta se vad det kostar. Sedan betalar han. När en kille gör så i mitt sällskap höjs han ungefär 80%.

 

Helt sjukt vad påverkad jag är av min pappa.

Kommentarer till: "Champagne always makes me happy." (1)

  1. jag hålle rhelt med vad gäller det med att betaöla. det känns så rväluppfostrat på något sätt, old school I guess! haha men det är så ovanligt nuförtiden😦 men jag har INTE fått det från min pappa, vet inte om han ens gjort så en enda gång😛

Kommentera

Etikettmoln

