kampen mot anorexin

Sjuk

 

Jag mår inte bra. Har börjat få feber och huvudvärk.

 

Fan också. Jag orkar inte.

Kommentarer till: "Sjuk" (4)

  1. åhh,ush! hoppas du blir bättre snart! krya på dej🙂
    kram

  2. Paris, det här är helt sjukt. Jag vet ingenting om dig utom det i din blogg. Ändå har jag drömt om dig 2 gånger! Jag minns dock aldrig hur du såg ut i drömmarna.

    Senast var igår natt. Jag måste sluta läsa din blogg det sista jag gör innan jag lägger mig på nätterna, haha!

    Jag drömde om att jag berätta saker om mig och helt plötsligt var jag ensam i en bil på en tom väg.

    Jisses, nu kommer du säkert skratta åt mig, för jag skrattar åt mig själv, haha!

  3. riv färsk ingefära och lägg i tesil eller direkt i muggen, på med varmt vatten och lite honung om du vill det,
    KANON BRA!!

    När jag är sjuk eller börjar bli, så överdoserar jag c-vitamin tabletter eller apelsiner osv.

    Krya på dej!

  4. alltså, vem är den där tjejen?!

Kommentera

Etikettmoln

