kampen mot anorexin

I did it!

 

Ni vet den där dansande kvinnan, som snurrar åt ett håll och om man ser henne snurra åt ena hållet så använder man sig av höger / vänster hjärnhalva mest?

 

Hah! I beat it. (Unintentionally, men det låtsas vi inte om nu.) Jag såg henne snurra clockwise, och råkade sedan blinka. Och då bytte hon håll!

 

Så… hah! Take that, stupid brain.

Kommentarer till: "I did it!" (7)

  1. Jag klarade det för 3 år sedan xD ha-ha!

  2. Haha,det är så grymt irriterande när man inte kan. Men sen lyckas man.

    Sedan börjar allt om nästa gång man ser den.

  3. Höhö jag såg det där occkså..

  4. var tvungen att prova, så gick in på sidan🙂 så snurrade hon åt ett håll gjorde som du o blinkade o då snurrade hon åt andra. skumt d dära!

  5. haha, för mig snurrar den bara åt höger – är det min hjärna som talar om för mig att jag inte är logisk eller?😉

Kommentera

Etikettmoln

