kampen mot anorexin

Welcome to the Rileys

Gah. Vill se, vill se, vill se. Äkta tjej – film som jag egentligen inte skulle våga erkänna att jag gillar att se, men här kände jag tårarna stiga redan i trailern.

Den här måste jag se.

Kommentarer till: "Welcome to the Rileys" (3)

  1. Gud vilken bra film. undra om den kommer med på stockholm filmfestival iår, i sådana fall ska jag se den!

  2. jag undrar om det där kunde ske IRL?

  3. Hehe jag vill inte heller erkänna att jag gillar tjejfilmer alltid, men denna måste jag se vet du när den kommer på bio eller?

Kommentera

Etikettmoln

