kampen mot anorexin

Trött…

 

Fy så trött jag är. Ögonen känns som torra, svidande sandpappersbollar.

 

Blev alldeles för sent igår, efter middagen åkte vi hem till några kompisar och drack vin och snackade skit. Kan ju lugnt säga att idag mår man som man förtjänar! Fast jag har ingen ångest. Kan ju bero på att jag är alldeles för trött för ångest…

 

Planen idag är att luncha med mamma, och sedan telefonmöte. Spännande. Vi hörs lite senare! PUSS❤

Kommentarer till: "Trött…" (2)

  1. Enligt dina texter känns det som om du har börjat bete dig lite mera normal.

    Var 100% ärlig nu…

    har du blivit bättre?

    • ja, det har jag🙂 jag mår bättre, umgås mer med folk… försöker äta mer och istället träna! då blir man gladare (läs: snällare) och orkar mera.

Kommentera

Etikettmoln

