kampen mot anorexin

Inte bra

 

Ångest. Jag vet inte vad jag ska skriva, har skrivit om detta alltför mycket i bloggen.

Det finns inget slut. När jag mår som bäst kommer det smygande. Hon gäckar alltid i bakgrunden, och när jag minst anar det hugger hon.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva. Jag vet inte. För första gången på flera år hittar jag inte ord.
Det finns inget jag kan skriva som inte redan skrivits.


Jag antar att slutsumman av det hela blir att jag mår skit.

Kommentarer till: "Inte bra" (4)

  1. Kämpa påååå! Och ge inte upp, har varit i samma situation som dig flera flera gånger och jag vet hur meningslöst det känns att höra att det snart känns bättre. Men GE INTE upp och låt inte den där jävla dumma sjukdomen vinna över dig! Dumma dumma den, du är värd så mycket bättre! Sätt igång alla dina disneyfilmer, bädda ner dig under täcket, placera katten i famnen och gråt gråt gråt ut all ångest, förtvivlan, allt hat, alla tankar! Tänker på dig och ger dig en stoooooooooooooor kram härifrån! Kämpa på, du vet att vi hejar!

  2. NOOOOO D: Vet inte vad jag kan säga/skriva nu som kan få henne att hålla sig borta eller få dig att känna dig bättre. Men jag säger som R, kämpa emot men ja också ”let it out”- om du fattar? Alltså låt dig må dåligt och få ur dig ångesten. Du vet att vi finns här iaf och stöttar- so at least you’re not alone! Okej, du sa att du inte kunde skriva, men om du ändrar dig så vet att du bara kan skriva av dig här utan att bli dömd. Stor KRAM från mig; försök att gråta ut all skit, men sen kanske imorgon försöka ”se den stora bilden”(det här brukar iaf funka för mig) okej jag mår skit och livet känns allmänt meningslöst, MEN förmodligen kommer jag inte känna såhär hela livet, DET BLIR BÄTTRE. OCH så brukar jag också tänka på hur dåligt andra människor har det runt om i världen och hur lyckligt lottad jag ändå är som kan äta mig mätt och har ett tak att sova under; och jag kan i princip kan göra vad jag vill med mitt liv. Då brukar iaf JAG känna att jag är egentligen väldigt liten och mina problem är väldigt små(säger inte att dina problem är små; alla har rätt att må dåligt, men det brukar iaf få mig att må bättre över mina problem). Okej, sorry för flummig kommentar; men vi finns här och stöttar, och hoppas att du mår bättre snart! STOR INTERNETKRAM!!!

  3. inte för att dessa ord lär göra någon skillnad, men jag vet hur det känns.

Kommentera

Etikettmoln

