kampen mot anorexin

Glögg

 

Åh, jag såg förresten att dom har fått in lite glögg på Systembolaget. Det FINNS inget godare än glögg.

 

Mina favoriter kommer från Dufvenkrooks, speciellt Hjortron, Choklad och Vanilj. Det verkar som att dom har tagit in Chokladen, men inte Hjortron eller Vanilj. Boho.

 

Gillar ni glögg?

Kommentarer till: "Glögg" (4)

  1. jag gillar alkoholfri glögg!

    • det har jag inte provat🙂 var finns det? jag vet att det finns sådana man kan köpa i mataffärer med mindre alkohol i, men inte alkoholfria🙂 (eller så har jag bara inte kollat tillräckligt noggrant…)

      • Ah den kanske inte är helt alkoholfri då, Men brukar finnas i tetra pak i matbutiker.
        Jag tycker den är god. Men tyvärr så smakar all glögg väldigt sött!!

  2. Åh Gud, jag ÄLSKAR Glögg ;___; Och här satt jag och längtade hem till Sverige bara för att de har börjat sälja Julmust igen, och så slår du mig i huvudet med Glögg, åh!

Kommentera

Etikettmoln

