kampen mot anorexin

Kommentarer

Vet ni, om ni inte kan skärpa er med era kommentarer kommer jag vara tvungen att stänga av kommentarsfunktionen.

 

Det blir ju tråkigt för både er och mig, så låt oss försöka undvika det nu, okay?

 

Inga namn, inga gissningar på vem jag är, inga förolämpningar osv. Det klarar jag mig utan.

Kommentarer till: "Kommentarer" (6)

  1. Jag älskar din blogg, sitt sätt att skriva på och din ärlighet! Du är en härlig person (iaf så som jag tolkar de på sättet du skriver!) Skulle jag träffa dig, så skulle jag ge dig en bamsekram! Du är den bloggen som jag klickar mig in på varje dag! Synd att folk inte kan sluta gissa på vem du är osv…Sluta aldrig skriva! Och jag älskar att man kan kommentera din blogg, och svara direkt! Kram på dig gumman!❤

  2. Hej favoritbloggerska,
    en fråga, ungefär hur mycket är ditt dagliga kalori intag?
    Förstår självklart att det kan variera och vissa dagar inget. Men cirka?
    Kramar!<3

  3. Min säger eat direkt ;D ^^

Kommentera

Etikettmoln

