kampen mot anorexin

 

Jag blir lite irriterad när folk säger: ”jag var jättefull, i och försig är det ingen ursäkt…

 

Det är klart det är en ursäkt? Du skulle ju inte vara otrogen eller göra något lika dumt om du INTE hade varit full?

 

DÄREMOT är det jävligt korkat att sätta sig i den situationen. Har du pojkvän, spyr du alltid efter fjärde drinken… varför ens se till att man hamnar där?

 

Har jag pojkvän är jag oftast hemma, för jag vet att folk blir kladdiga på krogen. Jag dricker mig inte aspackad när jag är ute bland folk jag inte kan lita på. Jag tar inte droger med folk jag inte känner (okay, nu tar jag inga droger alls, men ni fattar poängen).

 

Tänk efter före, tror jag det heter.

Kommentarer till: "Klart man kan skylla på alkoholen" (5)

  1. Var det så innan du blev våldtagen också?

    • jävla idiot.
      var i inlägget skriver jag om att bli våldtagen? skriver jag något om att bli våldtagen?
      det är en JÄVLA skillnad på att pissa offentligt och att bli våldtagen.

      du inser väl att det du skriver innebär att du tycker att alla som blir våldtagna förtjänar det?

      SKÄMMES, tamejfan.

  2. Amen, sister!

  3. Hm, well, kanske xD När jag har haft pojkvän, men ändå gått ut och vart full(och människor kladdat) har jag ändå inte haft svårt att inte vara otrogen:P But maybe it’s just me ;)Men ja, in times då man har vart okontrollerat svinfull och gjort massa korkade grejer har jag ändå nån slags koll på mig själv. Oh well😄

  4. Eller hur! Folk säger ”att du var full är ingen ursäkt för att vara otrogen, hur full du än är vet du alltid vad du gör”, ehh FEL! Folk som säger så har uppenbarligen aldrig varit extremt fulla. Jag har varit så full så jag faktiskt inte vetat vad jag gjort, så full att jag hade minnesluckor medan jag festade och inte bara dagen efter. Visserligen hade jag ingen pojkvän så var inte otrogen eller något, men visst fan kan man skylla på alkoholen.

Kommentera

Etikettmoln

