kampen mot anorexin

Katt och kaffebönor

 

Vaknade mitt i natten av att katten satt och lekte med mina kaffebönor. Jag har en liten skål med kaffebönor i mitt rum.

 

Jag tror att hon har tuggat i sig några. Hon gillar kaffe, eller skummet ifrån kaffemaskinen egentligen… men nu är hon i alla fall grymt speedad.

 

Fast det är hon ju nästan alltid. Fast… äsch. God morgon på er!

Kommentarer till: "Katt och kaffebönor" (7)

  1. Hahah! Gulligt med katt som tuggar i sig kaffebönor! ^^

  2. haha va sött🙂
    jag har en fråga, vad gör du när du har ångest? gör du ngt speciellt så du glömmer av ”den” ? eller sitter du bara tills den går över..
    hatar ångest, det är nog antagligen det värsta som finns:/

    föresten hur är det idag? hur har det gått med maten o så?

    kraam

  3. Kul att dy uppdaterar mkt nu!
    har en fråga, måste ha missat att du slutat rida.
    Varför? Har du inte kvar hästarna?
    kram

  4. Du verkar alltid ha så fina bilder på lager att ladda upp till varje inlägg. Har du några särskilda hemsidor där du hittar dem eller är de bara från random sajter?

  5. Min lilla hundvalp jag hade för ett år sen brukade leka med en grej på golvet, som jag trodde var en gurka eller nåt. Sen när jag tittade närmare på vad det var såg jag att det var en riktigt stark pepparfrukt och valpen hade tuggat i sig ungefär hälften av den (ca 1 dm). Hon blev också speedad.

  6. Hahahaha, cool katt😀

Kommentera

Etikettmoln

