kampen mot anorexin

Dinner?

 

Äta middag? Inte äta middag?

 

VAD äta till middag? Köpa en sallad? Göra en egen? Skita i att äta?

 

Vill jag gå till Systemet och köpa något att dricka? Det är ju fredag – man kanske borde unna sig? Vad ska jag köpa då?

 

Yes – no, no – yes?

Kommentarer till: "Dinner?" (6)

  1. Unna dig lite alkohol:) det sitter aldrig fel

  2. ät något som är energirik .. sedan nå vin?

  3. Hmm, jag röstar på sallad, själv ska jag äta pasta med falafel och tomatsås😉

  4. jag satt också och funderade på det där….Men tillslut blev det 9 bitar sushi. Det är ju fredag idag som sagt…

Kommentera

Etikettmoln

