kampen mot anorexin

Bloggbråk

 

Ni kommer ihåg den där vidriga tjejen som hade varit min vän i flera år och som jag sedan fick reda på att hon läste min blogg?

Hon försökte ju även skylla ifrån dig allt på en annan tjej, vi kan kalla henne Silver.

 

Well, jag och Silver har nu pratat i telefon i nästan två timmar och rett ut allting. Vi har diskuterat allt från falskhet, Sverigedemokraterna, våran vänskap och allt annat därimellan.

 

Det känns som att en ny vänskap har börjat.

Kommentarer till: "Bloggbråk" (16)

  1. Hääääj, kan inte du ha frågestund snart? Haha, jag vet att du har det ganska ofta och att det säkert är ungefär samma frågor du får hela tiden, men det vore pretty awesome ^^

  2. Hej!
    Läste på din förra blogg att du är rädd för valar?
    Jag hade verkligen ingen aning om att det fanns fler som är det hahah
    Jag har börjat gråta några gånger. klarar verkligen inte av att titta på dom :s

    • dom är SJUKLIGT äckliga😦
      haha, boyfriend utsatte mig för ett test. han letade reda på en youtube – video med valar, och om jag kunde titta på den skulle jag få något. så fort första valen dök upp började jag SKRATTA! skratta helt hysteriskt. jag var livrädd. klarade inte ens tio sekunder.

  3. Kan vi få en till bild på dig?
    Snälla? (:
    Har redan sett en bild på dig..men vad kul det skulle vara med en till..(:
    *Håller tummarna*

  4. åh älskar när man har sådana pratstunder, typ i en minut prata om den snygga killen i hörnet och sedan om politik. förresten vilket parti ”hejar” du på?🙂 ursäkta om det är en för personlig fråga, kram!

    • nej absolut ingen fara🙂 jag ser mig själv som moderat. vi diskuterade det, för både hon och jag har varit moderater under hela våran uppväxt, och vi tycker båda två att Nya Moderaterna har blivit som gamla socialdemokraterna. sossarna har förlorat alla sina värderingar och moderaterna har plockat upp dom, putsat av dom och använder sig av dom. jag gillar nya moderaterna men är förmodligen lite mer utav deras gamla lära.
      okay, nu ska jag inte tråka ut dig, haha! vad röstar du själv på? kram!

      • Hey, det är nog omöjligt för mig att rösta, jag är femton år gammal. Dock om jag kunde göra det, så skulle jag nog ha röstat blankt. Snälla skriv inte ”Vet du hur många som har kämpat för att du ska ha rätten att rösta?”, för det vet jag redan. Men varför ska jag rösta på ett parti som jag inte tycker är rätt för vårt land? Nåja, ska inte tråka ut dig, haha. By the way, håller verkligen med dig om att Socialdemokraterna inte har samma värderingar som dem hade vid partiets början, och den delen om Nya Moderaterna. Kram!

      • rösta på något annat parti då?🙂 nej varför ska jag tycka något om det? klart att du får rösta på – eller inte på – vad du vill. fast bara för att det hörs mest om riksdagspartierna så vet du ju säkert att det finns hundratals andra🙂 om det inte fanns folk som letade utanför skulle Sverigedemokraterna aldrig kommit in i riksdagen🙂 kramar

      • Ja, det finns väldigt många partier därute. Synd att jag inte har tid att ”googla”. Fast iofs menade jag partierna som är då ”mest kända”. Haha, kanske borde ha formulerat mig bättre. Och nja .. Av min erfarenhet brukar majoriteten av människorna säga så. Kram

  5. Så kul för dig!

  6. Vad kul, det är alltid så skönt när man har rett ut allting.

  7. Okej, awesome😀 Jag undrar bara om det inte är svårt att dölja din sjukdom för omgivning, eller vet folk/vänner att du har anorexi(du har säkert fått den här frågan tusen gånger, men skit samma)?

  8. Okej xD Menade inte riktigt ifall de märkte att du går runt och mår dåligt, utan mer att folk/vänner märker att du är väldigt smal och äter dåligt och då kommer med frågor och sånt:P

    • jag äter när jag är med folk, så attdom inte ska misstänka något. Om jag ska ut med någon och äta middag så planerar jag runt det med maten🙂

Kommentera

Etikettmoln

