kampen mot anorexin

HAPPY!!!

 

Yeeey, nu har äntligen mina Disney – filmer laddats ner!

 

Över 80 gig, med alla filmer ändå från 1933. Snövit, Fantasia, Djungelboken… till dom nyare, Kejsarens nya kläder osv… GAH. Jag kommer inte lämna mitt rum på flera dagar.

 

Åh, jag bara ÄLSKAR dom gamla filmerna, Cinderella, Sleeping Beauty, Snow White… kläderna, sångerna, prinsarna… GAH.

 

Kommentarer till: "HAPPY!!!" (14)

  1. ååh jag älskar dom! speciellt alladin och herkules. så typiskt min humor😀

  2. Disney is the shit, mina favoriter är Den Lilla Sjöjungfrun och Skönheten & Odjuret, fast alla andra (nästan) går också bra🙂

  3. Åhh🙂 älskar disneyfilmer🙂 När jag var mindre älskade jag Törnrosa😀

    Föresten hur är det med dej idag?🙂
    Kraam

    • jag med, såg den nyss och jag älskar den fortfarande😀 det är okay, det har hjälpt att få lite nostalgitrippar🙂 hur är det med dig? kramar!

      • ah, den är underbar!🙂 Gött att det är ok iallafall!😀
        Njaa det är la sådär idag, känner mig helt crazy.. :O (började med mina anti-depp i måndags) så har en massa biverkningar!
        kram🙂

  4. Finns det något bättre än disney? Speciellt när man har ångest, skit bra ångestdödare verkligen.
    Alladin, den lilla sjöjungfrun, atlantis, askungen och hur många fler som helst.
    Kram

  5. Haha, fan vad lustigt – imorse skrev jag också ett blogginlägg om hur mycket jag älskar Disney!

  6. Jag älskar de tecknade filmerna från Disney!❤ Vad fin din blogg är nu! Designen är hur fin som helst! :))

  7. Disney<3🙂 o Skönheten och Odjuret är favvis🙂

  8. åh, gamla disney:filmer… kan inte få nog av dem, grinar fortfarande lika mycket varje gång jag ser lejonkungen och blir livrädd för styvmodern i snövit.

Kommentera

Etikettmoln

