kampen mot anorexin

Kommentarer till: "This is why I dont like 118 100" (1)

  1. Hej! Jag vill bara ge dig en varm kram med en massa ljus och kärlek…Hamnade på din blogg av en slump & det gick inte att sluta läsa. Jag är förmodligen din motsats som just nu kämpar med att hitta en sund livsstil. Alltså en storväxt tjej som har haft mina hjärnspöken men vill komma i balans. Som sagt! En kraaam till dig! Glöm inte att du alltid är älskad<3 Ps; Min blogg är i dagsläget inget intressant för din del. Längre fram kommer jag att ha andra intressantare sidospår, Livet i sin helhet och då är du så välkommen!

Kommentera

Etikettmoln

