kampen mot anorexin

Nu får det fan vara nog.

ONCE AND FOR ALL: jag heter INTE Anna. Jag heter INTE heller Olivia.

 

Sluta skriv folks namn i kommentarsfältet. Ni hänger ut oskyldiga människor som inte har med mig att göra.

 

Ni får tänka på mig som Göte i Norrland, hädanefter. Och om ni inte skärper er kommer jag bli tvungen att stänga ner bloggen.

Kommentarer till: "Nu får det fan vara nog." (9)

  1. Det var du själv som skrev ut ditt förnamn i din gamla blogg? Du får väl skylla dig själv, antingen ljög du om ditt namn eller så ljuger du nu.

    • det var ett pseudonym det med, fucktard. tror du att jag är paris hilton på riktigt eller?

      • fast innan det använde du ett ”vanligt” namn, innan paris hilton. tänker inte skriva det namnet här, men du har använt enn vanligt namn i bloggen förut och även när du kommenterat hos andra (mej)

      • jag VET, men det var ju då alla människor började tro att jag hette så. därför valde jag ”paris”, som är så uppenbart fejk, för att slippa fler spekulationer.

  2. FÖRLÅT för att jag skrev ut en massa namn, det var helt fel av mig. Förlåt massor!

Kommentera

Etikettmoln

