kampen mot anorexin

 

Awe, this is too qute.

 

Exboyfriend kom över med mat till mig, helt unprovoked. Han tyckte att jag åt för lite, så han köpte McDonalds till mig.

 

Gulligt. Underbara du. I love you.

Kommentarer till: "McDonalds, Donken, exBoyfriend." (7)

  1. Är det bara jag eller försöker du smyga in populära taggar för att du ska få fler läsare?Rätta mig gärna om jag har fel…man vet ju aldrig när det gäller dig.

  2. Cute stavas inte med q, gumman.

  3. Vad gulligt av honom, kul att du kan träffa ditt ex fortfarande – har själv aldrig lyckats med det konststycket, svårt dock när otrohet får hans sida kom fram efter uppbrottet ^^

    Hoppas det gick bra att äta Donken-maten🙂

Kommentera

Etikettmoln

